Klasyczna, ołówkowa, kolorowa ...Kwiecista - spódnica na każdą okazję.


        
                                           http://pl.dawanda.com/product/82876315-spodnica-olowkowa-kwiecista


Cóż ..., nic na to nie poradzę, lubię klasykę ! Uważam, że powinna stanowić podstawę każdej garderoby.
Mówiąc klasyka, mam na myśli formę czyli fason, w tej kwestii kolorów, wzorów tudzież printów, preferuję całkowitą dowolność.

Uwielbiam prostą stylizację "okrasić"  mocnym akcentem.  Uwierzcie, wystarczy jeden !
      Gdy zobaczyłam  tę kwiecistą tkaninę, miałam mieszane uczucia, podobało mi się zestawienie kolorystyczne, ale kwiaty wydawały się nieco za duże. Ostatecznie przekonał mnie bardzo dobry skład (bawełna z niewielkim dodatkiem lycry) oraz delikatna satynowa faktura.
Współpracownicy jednogłośnie orzekli, że materiał jest "ludowy" i  "zasłonowy" :-).
Musiałam udowodnić, że "wyjdzie" z niego coś fajnego! 
      Ponieważ wzór jest bardzo wyrazisty - uznałam, że najlepiej będzie wyglądał w najprostszej,  wąskiej, ołówkowej spódnicy.
 Kiedy została uszyta i zawisła na wieszaku, wcale nie wyglądała jakoś nadzwyczajnie i mnie zaczęła wydawać się jakaś taka niezbyt... ale po założeniu, w zestawieniu z prostym, beżowym  T- shirtem, skórzanymi sandałami i koszykiem zamiast torebki ( żeby nie było zbyt oficjalnie) wygląda idealnie !




        " Kwiecista" będzie pasowała też do : białego/beżowego/czarnego podkoszulka,
          obszernego T-shirta z delikatnym tekstowym nadrukiem, dżinsowej koszuli...
          Możliwości jest wiele , wszystko zależy od inwencji :-).                 
         
          

              

                  




                

                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 maugo , Blogger