OLA i kilka pomysłów na spódniczkę w kolorze fuksji .

   
    Szafa Oli to praktycznie trzy kolory : biały, szary i czarny. Klasyczne białe i czarne koszule,
  
    szyfonowe bluzki w delikatne groszki, szare t-shirty, grafitowe bluzy i oczywiście dżinsy :-).
    Intensywny róż jest - raczej rzadkim "gościem"...czasem jednak warto zaryzykować taki  mocny,
    zaskakujący akcent.

   Zdaniem Oli, fuksjowa spódniczka najlepiej prezentuje się z biała koszulą ,  bluzką w groszki. 
 

     
     ...lub jedwabną, czarną bluzą i rajtuzami w tym samym kolorze.
          
       




  Moimi zdecydowanymi faworytami natomiast, są zestawy casualowe :-)- z dżinsowa koszulą
  i grafitową bluzą dresową .









  Spódnice, "zimową porą" to dosyć skomplikowany temat...nawet zwolenniczki często z nich 
 rezygnują, na rzecz spodni - oczywiście, najchętniej dżinsów... od czego jednak są grube rajtuzy
 i tak modne ostatnio, wysokie, ponad kolano kozaki muszkieterki..., albo grube, długie getry +    śniegowce/gumowce ! Opcji jest wiele ...  :-)

           Hello ....nosicie zimą spódniczki ?  Czy czekają w szafie, na lepszy, wiosenny czas?


  


 PODZIĘKOWANIA :

Chciałabym podziękowac mojej, pięknej modelce Oli, za poświęcony czas i zaangażowanie :-).
Mam nadzieję, że przed nami wiele jeszcze spotkań zdjęciowych . Dziękuję !


MODELKA:Ola
UBRANIA : biała koszula, czarna bluzka, bluza dresowa H&M ;
                     dodatki - z szafy
                     spódniczka Maugo.  
ZDJECIA :  Maugo
 


 

   
       
         
    
    

4 komentarze:

  1. Ja również jestem za casualowymi stylizacjami :) Dużo bardziej mi się podobają. Ta ostatnia z szarym swetrem zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Spódniczek nie noszę nigdy, nawet takowych nie mam w szafie, jedynie sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham sukienki... Zawsze wyglądają szykownie i pięknie...

      Usuń
  2. Chyba faktycznie przyszedł czas na wprowadzenie do szafy czegoś innego niż kolory niemego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie sformułowane : "kolory z niemego filmu"...:-)...przeważają w naszych szafach bo są bezpieczne i łatwe w obróbce...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 maugo , Blogger